10+ asiaa, joita en sano ääneen

keskiviikko 9. marraskuuta 2016 Valeäiti 22 Kommenttia

Asioita, joita tekisi mieli joskus sanoa lapsilleni, mutta en ikinä voisi koska ne on niin ihania, enkä tekisi niille koskaan mitään näin kurjaa ja oikeasti rakastan niitä tosi tosi paljon ja yleensä niiden kanssa on tosi kivaa, mut sit joskus me yritetään lähteä ulos kotiovesta tai edetä kadulla ja nää kaikki menee mun päässä litaniana läpi tai ainakin osa niistä samalla kun lasken kymmeneen ja motivoin lapsiani jollain vähän rakentavammalla - lista: 

Hoitakaa sit itte ittenne.

Se on mulle ihan sama syötkö vai et.

Tiedätkö. Ei kiinnosta y h t ä ä n.

Sä oot just nyt ihan sairaan ärsyttävä. 

Mä en jaksa enää vastata.

Joo, sun veljesi nyt vaan on välillä tosi rasittava. 

Joo, sun siskosi nyt vaan on välillä sulle tosi törkeä. 

Mä en jaksa kasvattaa sua. 

Mä en vaan jaksa teitä.

Lopeta toi turha ininä jostain Legoista. Trumpista tuli just pressa.

Antakaa mun olla.

No lyö takaisin. 

Jää sit siihen. Koita päästä vaikka yksin himaan.

Nyt naama umpeen kaikki!

Olispa hetken vaikka sinkku.

Legojen valmistus on lopetettu. 

Robin on kuollut.

(V***u, p*****e, s*****a)


Huh. Heti helpotti. 
Nyt on taas helpompi olla ihan et namaste bitches. 

(ja mä rakastan niitä niin tosi tosi paljon ja kenenkään ei nyt tarvitse huolestua - disclaimer)

Asioita, joita tekisi mieli joskus sanoa lapsilleni, mutta en ikinä voisi koska ne on niin ihania, enkä tekisi niille koskaan mitään näin...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

22 kommenttia :

  1. Kyllä tosi oli muutama asia jota mä sanon mun lapsille useinkin - enkä edes häpeä myöntää sitä!

    -murphy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Esimerkit saattoivat olla tosielämästä ;) Ehkä Robinia lukuunottamatta :D

      Poista
  2. Mä olen sanonu noista useammankin, ja tulen varmasti sanomaan vielä tulevaisuudessakin. Ei kyllä pitäis. Todellakaan.

    Leppois(amp)aa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä kerro kellekään mutta niin minäkin. Se on taas yksi aamu ohi, jee!

      Poista
  3. Ei hätää; aika monta noista asioista voi sanoa teinille! (tai sit mä vaan oon vähän huono kasvattaja)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta - mitä vanhemmaksi nää kasvaa sitä suoremmin voi sanoa! kohta haistatellaan avoimesti puolin ja toisin!

      Poista
  4. Kyllä meillä on noista muutama käytössä, eikä edes hävetä 😂

    VastaaPoista
  5. Just ehkä viimeks eilen sanoin, että ei oo mikään pakko syödä, jos kokee, että nälkäisenä on hauskempaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, olen myös todennut että viiltävä sarkasmi ei aina ole parasta kasvattamista :D

      Poista
  6. Hih, tää oli ihana :) Kyllä mä sanon noita ihan ääneenkin. Lapset edelleen hengissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, ne selviää tästäkin! Saattaa olla että meilläkin näitä on sanottu ;)

      Poista
  7. Buahahhaha! Namaste bitches :)) Ihan paras!!

    VastaaPoista
  8. Mä olin ennen tosi rakentava aina. Varmaan silloin kun meillä oli vain esikoinen. Sit tuli jotain... Vuosia, väsymystä, turnausväsymystä, lisää lapsia, ruuhkavuodet, kouluikä, murrosikä, yhtä aikaa uhmaikä ja murrosikä... Mitä näitä nyt on. On kyllä karisseet kuvitelmat itsestä varajeesuksena ja äititeresana. Niin siinä taitaa meillä useimmilla käydä, hehheh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että me oltiin kaikki kolme kertaa parempia vanhempia yhden lapsen kanssa :)

      Poista
  9. "Mä haluun vaan muuttaa pois. Nyt naama umpeen, mä en jaksa sua."

    Oon niin aikuinen, jepjep. Sanon itelleni usein, että "bitch, please, miten meni omasta mielestä?"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, poismuuttamisella uhkailu parasta! :)

      Poista
  10. Mä oon joskus jälkikäteen kauhistunut siitä, että mitähän meidän ovinaapurit kuulee meidän yleensä hyvin vaikeiden aamujen "lähtökeskusteluista". Apua...

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.