Sänki tai sänky, whatevs

keskiviikko 10. elokuuta 2016 Valeäiti 15 Kommenttia


Meillä käytiin eilen töiden jälkeen lievästi kiusallinen keskustelu. Ensimmäinen osa on lähinnä teille kiusallinen, sillä se paljastaa ihan liikaa minusta, menee niin sanotusti iholle. Loppuosa oli ehkä minulle tai Insinöörille kiusallinen. Näin se meni:

Minä: "Mä sheivasin eilen illalla jalat ja nyt näissä on jo ihan karsea sänki, tai oli jo päivällä töissä. Siis sellainen, etten haluaisi kenenkään koskevan mun jalkoihin."

Insinööri: mm-hm. (hajamielinen melkein-vastaus)

Kakkonen: "Äiti ai ketä täällä meillä oli kylässä tänään päivällä?"

Minä: "Siis mitä?" (Insinöörin katse valpastuu)

Kakkonen: "Silloin kun sä olit siellä sängyssä?"

Insinööri: "Siis mitä?!"

Ykkönen auttaa: "Ei kun se oli töissä kun se ei halunnut että ne koskee sen jalkoihin"

Insinööri: "Siis MITÄ?"

No en tiedä, mutta ainakaan kukaan ei halua koskea mun jalkoihin. Sängyssä tai muutenkaan.



(googlelta pöllityssä kuvassa havainnollistetaan jalkojeni tila kahden sheivausvapaan päivän jälkeen.)

Meillä käytiin eilen töiden jälkeen lievästi kiusallinen keskustelu. Ensimmäinen osa on lähinnä teille kiusallinen, sillä se paljastaa ih...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

15 kommenttia :

  1. :D Mä en usko, että sulla ois noin paljon karvoja, et näytä karvaistyypiltä - mutta minun jalkojani nuo kyllä muistuttavat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon karvaistyyppi, full! Viiksiä alkaa pukkaa ja tää sänki(y)helvetti on todella rasittavaa 😂 En voi käsittää että on ihmisiä jotka ei sheivaa kuin kerran viikossa. Mieti sitä säästynyttä aikaa ja rahaa ku ei tarvi jatkuvasti ostaa (miesten) teriä!!

      Poista
    2. No niinpä! Bikinialueen sokeroinnissa olen muutaman kesänä käynyt muutaman kerran, oi sitä iloa kun saikin olla vähän aikaa rauhassa. Mutta kyllä sinne meneminen aina yhtä hien pukkausta oli :D

      Poista
    3. Tota moni suosittelee mutta mulla pukkaa vähän hikeä pelkästä ajatuksesta :D :D

      Poista
  2. Nainen, hanki epilaattori. Kivuliasta, mutta sänki kasvaa pal hitaammin ku sheivaamalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä mä oon miettinyt mutta kun elämässä on ihan riittävästi kipuja jo nyt. Tottuuko siihen? Onko suosituksia?

      Poista
  3. Kyllä tottuu. Vähän päästä ei tunnu enää missään. Eka kerta kyllä kirpaisee, sitä en kiellä. Eiköhän ne kaikki öböyt yhtä hyviä ole :)

    VastaaPoista
  4. Epilointi kasvattaa karvat lopulta sisään ja sit niitä kaivetaan ulos ties millä. Nimim. mulla on ainakin paljon karseemman näköset sääret nyt (ihollisesti)kuin ennen epilaattorin hankintaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Really? Mielenkiintoista. Muistelen kuulleeni shaver ajelusta joskus samaa, pitääkin penkoa mistä tässä koko karvabisneksessä oikein on kyse.

      Poista
  5. Mä suosittelen poistattamaan karvat valoimpulssilla. Kallista se on kuin taivas, mutta joka s-e-n-t-i-n arvoista. Mä tein sen muutama vuosi sitten, jolloin city shoppari kortilla sai vielä monesta paikasta 50 % alennusta. Mutta nyt sheivaan max kerran viikossa ja sittenkään ne ei vielä häiritse. Ennen sheivasin melkein joka päivä ja ihan karsea sänki jo päivän jälkeen plus että se sänki näkyikin vielä. Sitä ennen vetelin epilaattorilla.

    Mulla kasvaa tummat karvat, jolloin valoimpulssi toimii parhaiten. Kävin noin 6-8 kertaa (ei pysty enää muistamaan) noin 6 viikon välein ja nyt karvoja kasvaa 100 kertaa vähemmän sekä ne on ihan haituvia eikä kasva kovinkaan nopeasti. Jostain syystä tämä ei toiminut niin hyvin kainaloihin, mutta pääasia että toimi jalkoihin.

    Kannattaa satsata, vaikka se kallista onkin!
    Anni

    p.s. Ärsyttävää tuo "lue lisää". Ja vielä sekin, että klikkauksen jälkeen menee tekstin alkuun eikä siihen kohtaa johon teksti jäi ennen "lue lisää"....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuinka sattuikaan, "Lue lisää" on poistunut tänään, meidän kaikkien iloksemme :) Tämä olikin eka kerta kun jokui sanoi ääneen että se on ärsyttävä, joten ilo palvella! :)

      Mutta asiaan: Valoimpulssi on ihan uusi asia mulle! Täytyy todellakin tsekata!!

      Poista
  6. Sokerointia voin kyllä suositella eikä se ainakaan mua sattunu. Ja ai että, joku muu hikoili ja mä makoilin ja sit mulla olikin sileät ja pehmoiset sääret. Kannatti käydä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niiiiin varma että sattuu. Oon mamo. Mutta ehkä silti, joku päivä....kestääkö siinä sitten sileä aika pidempään?

      Poista
  7. Viikko viimesimmästä sokeroinnista ja vieläkin on sileää. Karvathan kasvaa toki eri tahtiin, että alkuun menee hetki, kun saattaa tuntua siltä, että jatkuvasti on karvanen, mutta äkkiä tasottuu. Ja ne hajakarvat, mitä sokeroinnista jää, voi nyppiä itse pinseteillä, jos siltä tuntuu. Sokeroijakin sen saattaa tehdä, jos ei kaikkia sokerilla irti saa. Enemmän mua epilointi sattui kuin sokerointi, ja parempi lopputuloskin sokeroinnista :) Kipukynnyksiä on erilaisia, mutta en voi sanoa, että teki edes varsinaisesti kipeää ensimmäiselläkään kerralla.

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.