Kaksi vanhaa hyttystä

maanantai 23. toukokuuta 2016 Valeäiti 8 Kommenttia


kai sitä liikaa vaan stressaa, ylianaalysoi, 
pidättelee ja murehtii mitä tapahtuu vois 
mut aina pahempi ois jos ei tapahtus mitään, 
vanhana havahtuis sit ettei aikaan saanu ku ikää 
voit sanoo kaheliks mul on pitkä bucket list, 
sekota pakettis ja lähe messiin kaveriks 
tätä ei siirretä enää koht on kiire jo elää, 
levitä siivet ja ala lentää 

me ollaan kaksi hyttystä tuulessa 
kaksi luotainta avaruudessa 
ooo, ooo 
me lennetään ja kadotaan 
ja jos et tajuu niin anna mä suomennan 
elämä on nyt eikä huomenna 
ooo, ooo 
tänään tähtiin pudotaan


Kävin mun hyttysen kanssa lauantaina vähän fiilistelemässä Elaa ja kumppaneita. Tänään on varsinainen pääpäivä, hääpäivä. Seitsemän vuotta takana ja nyt jos joskus on muistettava aktiivisesti että "elämä on nyt eikä huomenna".

Mulla on lyhyt bucket list mutta loistava kaveri sen toteuttamiseksi. Hyvää hääpäivää Ingenöör! 

kai sitä liikaa vaan stressaa, ylianaalysoi,  pidättelee ja murehtii mitä tapahtuu vois  mut aina pahempi ois jos ei tapahtus mitää...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

8 kommenttia :

  1. Hyvää hääpäivää teille! ☺ mä olin ystävän kanssa fiilistelemässä samalla keikalla. Illan tähtisikermän kruunasi se, että näin myös sinut livenä rautatieasemalla! Juuri olin päivällä ystävälle kehunut sinun loistavia tekstejä ja siinä sinä sitten illalla olit. Kävelit meidän takana insinöörin kanssa. Heti meidän perässä tulitte ulos ja minä kädellä työnsin että ovi pysyi teillekin auki. Olisi tehnyt mieli sanoa jotain siitä, kuinka mahtava olet ja ehkä myös halata, mutta en sitten saanut sanottua mitään. Halusin kuitenkin jälleen kertoa että olet mahtava ja kaikista eroavaisuuksista huolimatta aina nyökyttelen sun snäppejä katsoessa ja olen niin samaa mieltä. ����

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. E I K Ä olisit sanonu moi! Voi hyvänen aika, mun suurin Snäppifani ja meni ihan ohi suun! :) Toivottavasti oltiin edes vähän iloisia :D :D

      Poista
    2. Kyllä mä sellaisen tulkinnan tein, että olitte keikasta aivan yhtä fiiliksissä kuin mekin! :)

      Sellaista olen snäpissä miettinyt, että joskus oon jotain yrittänyt sulle vastata, mutta ne snäpit chätin kautta ei lähde sulle asti, koska sä et seuraa mua tai ei olla kavereita siellä tai jotain. Mietinkin, että onko sun asetuksissa tarkoituksella sellainen kohta, että vain ne joita sä seuraat saa lähetettyä snäppejä sulle? oon pohtinut, että ajatteletko itseksesi ettei ketään kiinnosta sun höpinät vai onkohan meitä useampia joiden viestit eivät vaan tule perille?

      Poista
    3. Voi ei OLI Mulla sellainen asetus päällä!! :D :D Kiva että huomautit, kiitos! Nyt pitäisi toimia :D

      Poista
  2. Paljon onnea! Hääpäivänä on ihanaa fiilistellä menneitä ja katsoa tulevaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ON se kyllä, ja joka vuosi yhtä kreisiä miten paljon kaikkea on taas ehtinyt tapahtua..:)

      Poista
  3. Hei wou, me ollaan sit menty naimisiin tismalleen samana päivänä!! Tosin me ei ehitty viettää hääpäivää mitenkää... ��

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.