ONNEA voittajalle!

torstai 18. joulukuuta 2014 Valeäiti 2 Kommenttia

Suuri lahjomaton Random.org on pyörinyt ja valinnut voittajaksi...kappas, tutun nimimerkin! 

Yksis! 
"Mulle, mulle, mulle... ja kyl näitä myssyjä pitää saada amerikkaan! Riisuttu/Puettu Maa - W14/15 Hämy"

Näin siinä kävi, että Suomalainen Myssy lähtee valloittamaan Amerikkaan, hienoa! Onnea Yksis ja kiitos kun olet ollut mukana jo monta vuotta :) Laitahan vielä mulle sähköpostia niin yhdistän sinut suoraan Myssyjen lähteelle.

Kiitos myös kaikille muille arvontaan osallistuville, aina hauska nähdä että teitä kiinnostaa perisuomalainen käsityö. 

Suuri lahjomaton Random.org on pyörinyt ja valinnut voittajaksi...kappas, tutun nimimerkin!  Yksis!   "Mulle, mulle, mulle... ja...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

2 kommenttia :

  1. Vielä tännekin kiitos! Oon edelleenkin aivan täpinöissäni!

    http://tahdonasiat.blogspot.com/2014/12/ma-voitin-voitin-voitin.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen kaikkea onnea niistä lautapeleistä! :D

      Poista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.