Kiitos rakas Ykkönen

lauantai 22. marraskuuta 2014 Valeäiti 7 Kommenttia

Yksi ehdottomasti suurimmista rakkauden aiheista Ykkösessä on sen loppumaton hoivavietti. 

Tietysti se on välillä vähän rasittavaakin. Kaksi nukenvaunua ei riittäisi mihinkään ja koiria pitäisi olla vähintään kolme. Joulupukille on lähdössä aikamoinen lista ihan järkyttäviä lelu-lelukoiria ja nukke pitää aina pukea ennen tarhaa. 

Mutta tämän päivän perusteella olisin valmis ostamaan sille vaikka viisi nukkea ja kuusi koiraa. Tuossa se istuu ja leikkii itsekseen sillä aikaa kun minä toivun siitä saamarin vatsataudista* ja Insinööri nukkuu omansa alkua pois. 


Ei valituksen sanaakaan, vaikka tämä lauantai on ollut varmaan historian tylsin. Se vain jakelee haleja, rakentaa koirankoppeja ja katselee itsekseen Halinalleja. 

Ihanaihanaihana. 

(Ja tää tauti on kamala.)

*muistinko kertoa että saatuaan kipsin vihdoin pois, Kakkonen palasi tarhaan ja oksensi heti ekana yönä? Jep. Reilut kortit jaettu sille. 


Yksi ehdottomasti suurimmista rakkauden aiheista Ykkösessä on sen loppumaton hoivavietti.  Tietysti se on välillä vähän rasittavaakin. Kaksi...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

7 kommenttia :

  1. Ei löydy nyt näppäriä sanoja, mutta

    <3 <3 (voih!)

    -Kaislakerttu

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä lapset osaa yllättää tosi kiperissä tilanteissa. Muistan kun itsellä petti suunnilleen jalat alta kun noro iski (ja ennenkuin hoitoapu ehti rientää paikalle), istuin vessan lattialla ja esikoinen toi minulle vettä, silitti ja auttoi vaatteet kuopukselle päälle. Minua itketti, se paha olo ja se reipas, pieni tyttö. On ne mahtavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kestä, vitsi että osaa pienet olla ihania <3 <3

      Poista
  3. Meillä on esikoisella myös tosi vahva hoitovietti. Ja kolmet nukenrattaat jo ja kuitenkin kaupassa ihaillaan niitä samoja vaunuja. Kopioi kaiken ja lohduttaa mua samalla tavalla kuin mitä mä häntä, silittää hiuksia ja selkää ja laittaa huulet huolestuneesti mutrulleen ja kysyy miksi olen surullinen. Ihanempaa lasta en tiedä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama täällä, tuo pieni empaattisuuden paketti huomaa kyllä heti jos jokin on vialla. Vähän jopa pelottavaa :)

      Poista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.