Panokset kovenee

lauantai 18. tammikuuta 2014 Valeäiti 10 Kommenttia

Nyt meni mulla ekaa kertaa kurinpidon uskottavuus. Insinööri on aina ollut tässä heikompi, se vaan ei voi olla nauramatta kun Kakkonen kipittää 17. kertaa kikattaen pois sängystään. Mutta minä olen aina pystynyt pitämään tiukan vakavan ilmeen, kaikista "minä en aio pitää hauskaa!" - klassikoista huolimatta.  

Mutta kyllä tänään teki vähä tiukkaa Ykkösen ilmoittaessa, että:

"Nyt mua harmittaa ja minä aion lyödä kaikkia ihmisiä, lyön vanhoja tätejä!"

Raukka. Hirveä Viha ja Suuri Uhkaus saivatkin vastaansa äkillisen pään kääntymisen ja ihmeellisen yskäkohtauksen. Hämmentyi vissiin kun ei se sitten ketään edes lyönyt. 

Innolla odotan kyllä, miten tämä kehitys kehittyy. Mitä klassikoita teillä kuullaan?

Nyt meni mulla ekaa kertaa kurinpidon uskottavuus. Insinööri on aina ollut tässä heikompi, se vaan ei voi olla nauramatta kun Kakkonen kipit...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

10 kommenttia :

  1. 😄 meillä 2,5 vee uhkaa välillä "Läspiä Joulupukkia/muumeja!"

    VastaaPoista
  2. AI kauhee, tietääköhän ne tosta Naantalissa??

    VastaaPoista
  3. Meillä nelivuotias sanoo hurjan vihaisella ilmeellä, että "minä en enää tykkää sinusta, jos sanot noin!" (Eli kiellän jotain tms.) Sitten, jos olen vihainen tai korotan ääntäni niin sanoo, että "Älä sano noin, puhu minulle rakkaudesta!" Ja silloin pitää sanoa, että äiti rakastaa sinua, vaikka onkin vihainen. :D Niin huvittavaa.

    VastaaPoista
  4. "nyt laitetaan piirretyt pois ja on äidin vuoro katsoa jotain omaa ohjelmaa" EIIII MÄ SAMMUTAN SUN TVn..
    "syödäänpä nyt eikä leikitä ruokapöydässä" SYÖN KAIKKI SUNKIN RUUAT ÄITI MEE POIS
    jnejne :D

    VastaaPoista
  5. Meillä 3-vuotias kiukkupussi lähtee kannat paukkuen omaan huoneeseen kiukuttelemaan kommentoiden mennessään: "Menen omaan huoneeseen, HEIPPA!!!"

    VastaaPoista
  6. 3 v. Ärsyttävä äiti, mä en enää puhu sulle. Mä en enää ikinä tule tänne (ollaan himassa). Älä tule tänne tai mä suutun. Kysyn vaan et mitä sit kun se on teini.

    VastaaPoista
  7. Repesin täysin :D! Olen vanha täti, joka työskentelee päiväkodiss ja saan myös kuulla näitä uhkauksia, kun uskallan rajoittaa lapsia. Tätä en ole vielä koskaan kuullut:)! Terv mari

    VastaaPoista
  8. Syöhän nyt reippaasti, että kasvat aikuiseksi!

    Ja meilläkin oman huoneen ovi paukkuu aina välillä ahkeraan, ikää vasta 4v. Eli sitä murkkuikää odotellessa ;D

    VastaaPoista
  9. Aaaaahhhahhahahaha en kestä, nämä on kaikki toinen toistaan parempia :D :D Kiitos kaikille taas nauruista :D

    VastaaPoista
  10. Meillä on muutaman kerran kuultu ihan tämä klassikko 4veeltä: "Mä muutan mummon tykö!". :D

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.