Hei me meikataan

maanantai 17. kesäkuuta 2013 Valeäiti 9 Kommenttia

Olen herännyt havaintoon keski-ikäisyydestäni: meikkaan tismalleen samalla tavalla, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

Silmien alle oranssia, vielä vähän, äh kerran vielä, paskat tämä mitään auta. Sitten vähän puuteria, ja jonnekin "varjostusta". Tuli taas liikaa. Kulmiin väriä, luomiin jotain tasoittavaa, ripset käherrykseen. Melkein aina kajaalia, hämäämään katseen pois niistä edelleen mustista rinkuloista silmien alla. Lopuksi pari kerrosta ripsaria (ja ihan aina Lancomen hypnosea,tämän kerran tuotehehkutus kun on just niin hyvä) ihan oudolla tyylillä (ripset liikkuu, harja ei). Ja That's it.

Tähän olen jämähtänyt ja pelkään että tämä tyyli jatkuu kauniiseen loppuun asti. Eikä siinä mitään.

Sitä tässä nyt vain mietin, että jääköhän toi Ykkösenkin tyyli tällaiseksi lopullisesti?

Olen herännyt havaintoon keski-ikäisyydestäni: meikkaan tismalleen samalla tavalla, päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Silmien alle oranssi...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

9 kommenttia :

  1. Siis hä? Mitä oranssia? Ai miten niin mä en meikkaa... Eniten olen sitä mieltä, että meikkien "käyttöajat" on ihan hanurista ja käytännössä virheellisiksi todettu. Siis käyttääkö joku esim. huulikiillon puolessa vuodessa loppuun? Tai ripsarin? Tai ylipäätään mitään meikkituotetta???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kato sellaista silmien alle tarkoitettua peiteväriä! Oranssi häivyttää tummaa ja vihreä punaista. Ja valikynät on huijausta. Ei kukaan käytä noita tuotteita loppuun, ne vaan kyllästyy.

      Poista
  2. Mä havaitsin itsestäni saman. Siis että meikkaan aina samalla tavalla. Sitten töihin tuli pari nuorta naisihmistä, helkkarin ammattitaitoisia ja nättejäkin vielä. Olen yrittänyt haastaa itseäni hieman vaihtelemaan meikkityyliä vaklaamalla heidän (välillä täysin ehostamattomia) kasvojaan.

    Tämän suurhaasteen rohkaisemana olen jo monta päivää ollut käyttämättä kajalia. Jestas mikä askel koko ihmiskunnalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Härrrreguud, ilman meikkiä kokonaan? Ei todella.

      Poista
  3. Näinhän se menee. Itse yllätin itseni ostamalla täysin poikkeuksellisen väristä kajalia, se on ollut kiva piristys, jos nyt ei yhteiskunnalle, niin mulle itselleni. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiva juttu toi! Pitäiskö munkin pitää joku lukijailta, hmmm.....

      Poista
    2. Todellakin, meillä oli tosi kivaa!

      Poista
  4. Mä olen tän määritelmän mukaan keski-ikäistynyt joskus 17-vuotiaana... Tai ei sentään, sellaisista pandasilmistä mä olen jossain vaiheessa luopunut. Että kyllä tolla ykköselläkin varmaan on toivoa.

    Nyt mun pitäisi googlata itselleni sellainen blogihuulipuna, mä totesin, että mun kahdeksan (vai kymmenen?) vuotta palvelleesta huulipunastani on nyt aika ajanut ohi, nyt pitäisi olla sellaista 50-luvun kirkkaanpunaista. Mutta enhän mä kerkeä niitä kaupassa tesmailemaan, pitäisi tietää merkki ja numero, niin sitten vain nappaisi sen hyllystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, mikä blogihuulipuna? Ehkä en edes halua tietää.

      Poista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.