Onnea Minä!

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013 Valeäiti 4 Kommenttia

Minua ei nyt sinänsä tarvitse vielä onnitella, synttäritkin on vasta ylihuomenna (jaiks).

Mutta voitte onnitella erästä toista, sillä Foodie-arvonta on nyt suoritettu ja voittaja on:


Minä! 




Onneksi olkoon, lahjakortti odottaa! Laita mulle meiliä osoitteeseen valeaidin (at) gmail . com niin hoidetaan homma :)

Minä jatkan sillä aikaa toiseksi viimeistä kotiäitipäivää, voi haikeus sentään. Onneksi sen suunnitelmissa on puistoilua, leipomista, siivoamista - siis kaikkea varsin perinteistä. Emmeköhän saa siihen mahdutettua pari itkupotkuraivaria ja räkäisiä nokkiakin. Ilta kruunautuu Mutsien Kympin ensimmäiseen juoksutreeniin, siitä lisää sitten huomenna!

Minua ei nyt sinänsä tarvitse vielä onnitella, synttäritkin on vasta ylihuomenna (jaiks). Mutta voitte onnitella erästä toista, sillä  Foo...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

4 kommenttia :

  1. Takaisin töihin synttärin kunniaksi, mukavaa aloittaa työt kakkukahvien merkeissä. =) -K-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No melkein joo! Veikkaan että kakkukahveja ei kyllä ole tulossa ellen niitä ihan itse tuota :)

      Poista
  2. Heissan,
    Haastoin sinut! Ja onnea jo etukäteen! :)

    http://leopardikuningatar.blogspot.fi/2013/03/normaali-ja-jarkeva.html

    VastaaPoista
  3. Kääk, eihän minulla, näin normaalilla ihmisellä, ole mitään outouksia! Ellei kolmen pilkun lauseita lasketa. Kiitän siis.

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.