Monta hyvin aloitettua projektia

maanantai 25. helmikuuta 2013 Valeäiti 17 Kommenttia

Tietokoneella on auki blogi, puoliksi kirjoitettu meili ja tietenkin Facebookin joku keskustelu. 

Puhelin jäi taas pois latauksesta, koska piti soittaa jonnekin. 

Lapset on alasti ilman vaippaa, pöntössä on vieläkin niiden tuotokset.

Pyykkikone on puoliksi ladattu, kuivia pyykkejä roikkuu ulos kuivurista matkalla viikkaukseen. 

Tiskit on vaahtoisina keittiön pöydällä, vieressä juuri sulatettu jauheliha. 

Kainalossa on yksi kuivista vaipoista, matkalla kai jonkun lapsen päälle, olkapäällä roikkuu astiakuivauspyyhe. 

...ja minä lajittelen Ykkösen pampuloita.

Minullako muka vaikeuksia keskittyä?


Tietokoneella on auki blogi, puoliksi kirjoitettu meili ja tietenkin Facebookin joku keskustelu.  Puhelin jäi taas pois latauksesta, ko...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

17 kommenttia :

  1. Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on... :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Tässäkin on muuten kaksi eri moodia: joskus tää on sellaista oikein hyvää ja aikaan saavaa energiaa, ja aika usein tälläistä "oho nyt ne kusi matolle kun unohdin vaipan" tyyppistä.

      Poista
  3. Minulla on kohtalotoveri! Ihanaa! Miten kaavoihin kangistuneesta ja järjestelmällisestä ihmisestä voi lastensaannin myötä parissa vuodessa tulla aivan muistamaton huithapeli? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helposti kun yhtälöön lisätään surkeat yöt :D Mutta kyllä mä huomaan tehneeni tätä ihan töissäkin, sata eri projektia samaan aikaan auki ja yllättäen yksikään ei etene..

      Poista
  4. ei kannata tota ainakaan ceeveen ansioihin kirjoittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai eikö tätäkään?? on jäämässä aika lyhyeksi CV näiltä vuosilta.

      Poista
  5. Klassista "Vie mennessäs ja tuo tullessas" -hokemaa voisi päivittää lisäämäällä loppuun "...ja tee edes joku asia loppuun asti." :)

    Tulis tarpeeseen tännekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon siis niiiiin surkea tässä, Kuljen usein ympäri taloa hikipässäni kädet aivan täynnä kamaa, ja sit jotain rupee tippumaan ja tajuan että överiksi meni. Silloinkin tajuan kun heitän esim korvikset roskiin ja vanulaput lipastoon.

      Poista
  6. Täällä sama meininki ja ensi viikolla pitäisi mennä töihin. huh huh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toiveikkaasti toivon, että se auttaisi? : )

      Poista
  7. Tuohon listaan voisin lisätä laskut jotka olen avannut kuoresta mutta en koskaan maksanut, kirppiskamat jotka olen lajitellut pois kaapista mutta en ikinä vienyt kirpparille, tölkit ja lasit jotka olen kans lajitellut pois keittiönkaapista mutta vienyt korkeintaan autotalliin. Aiheuttavat melkein ahdistusta jos alkaa enemmän miettimään. Hanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja yks paha: meilit, jotka olen lukenut mutta merkkaan lukemattomiksi jotta tekisin niile "Myöhemmin" jotain. NIinkuin milloin?

      Poista
    2. Voi toi osui niin keskelle maalitaulua! Siis noi laskut! Tunnustan täten että olin VIITTÄ VAILLE saamassa merkinnän luottotietoihin. Se oli karu herätys... Nyt oon pistäny e-laskuiks kaiken mikä vaan liikkuu. Sähköpostiin tulee muistutus että ois laskuja oottamassa hyväksyntää. Suosittelen kaikille, myös niille jotka ei elä on the edge.

      Ja toi kirpparikuvio on kans toinen. (Taas aukee hanat.) On ollu ajatuksena peräti myydä huuto-netissä tms. mutta kierrätyskeskukseen ne lähtee kaikki. Tavaraa kerääntynyt monta jätesäkillistä. (Siis HALOO!?!?!?)

      Ja noi tölkit. Pikkuhiljaa ajatukseni kierrätyksestä alkaa kerätä ympärilleen mustaa tunne-energiaa.

      Poista
  8. Huojentavaa, etten ole maailman ainoa ihminen jolla on sama ongelma. Mulla ei edes ole lapsia. Vain gradu... Kuulin/luin jostain että tämä sähköinen maailma vielä jotenkin lyhentää sitä aikaa, jonka ihminen keskimäärin jaksaa keskittyä yhteen asiaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon ihan täysin tohon, mulla on ainakin nykyään tosi lyhyt keskittymiskyky!

      Poista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.