Kuin neljä marjaa

keskiviikko 20. helmikuuta 2013 Valeäiti 7 Kommenttia

Eräässä kantakaupungin leikkipuistossa kohdataan aina välillä melko hauska näky. Kaksi vaahtosammutinta samanlaisissa migreenihaalareissa, samanlaisissa vaunuissa pikkuveljet samassa moodissa (unessa tai sen kaltaisessa koomassa) ja melkein samanlaisilla takeilla varustetut äidit vieressä ihmettelemässä.

Tänään meidät erotti toisistamme vain Ykkösen vaatimalla vaatimat "silmälasit", aurinkohan kuitenkin melkein paistoi kun kotoa lähdettiin.

Terveisiä taas sille mamalle, jolla on myös samanlaiset silmälasit kuin mulla. On sulla hyvä maku.









Eräässä kantakaupungin leikkipuistossa kohdataan aina välillä melko hauska näky. Kaksi vaahtosammutinta samanlaisissa migreenihaalareissa, s...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

7 kommenttia :

  1. Khihi, varmaan hauskaa :)

    Mut oonko yksin, kun mua jotenkin vaivaannuttaa se, jos jollain on ihan samat kuteet kuin mulla tai mun lapsilla? Ja silti meen jonnekin miikkarikutsuille ja tilaan vaatteita, go figure.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edelliseen vielä, että mä en siis osaa oikein suhtautua luontevasti siihen, jos on samat vermeet. Vaikka voishan siinä rennosti vaan tokaista, että "onpas sulla hyvä maku" tjsp, mutta mua jostain syystä nolottaa. Miks? Jos muillakin kerran on, niin sittenhän niiden mielestä ainakaan meillä ei oo sikarumat vaatteet... EVT.

      Poista
    2. Heh, ei mua kyllä jotenkin yhtään vaivaa. Kiva vaan jos joku on yhtä hyvällä maulla varustettu :) Silloin vähän hävettää, jos itsellä on ihan samat kledjut kuin jollain kaverilla, varsinkin jos tiesi että toinen laittaa varmaan jotain sen tyylistä pääälle. Siitä tulee vähän kopio-olo. Mutta lapsilla se nyt vaan on sattumaa, eikä noita kohtuullisen budjetin vaatteita ihan liikaa ole, joten ei ihmekään jos tulee samat housut vastaan.

      Poista
  2. Hehe, ollaan me vaan niin tyylitajuisia ;) Pienellä pikaselauksella kuulumisiinne, löysin toisenkin yhteneväisyyden; mulla on kans selkä kipee. Siksi kylmänpelkoisena en oo ihan yhtä tyylikäs kuin sä takista alaspäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis leopardileggarithan on nimenomaan tyylikkäintä mitä ihminen voi päälleen pukea :D Selkävammaiset RY kokoontunee siis puiostossakin tästä lähin, omat buranat mukaan!

      Poista
  3. Tuolla kantakaupungin isossa leikkipuistossa ulkoilee kanssa säännöllisesti kokoelma migreeninaiheuttajia, kerran niitä oli pari muuta oman muksun lisäksi. Vaikka yleensä ton haalarin kanssa voi luottaa erottavansa omansa helposti niin silloin kyllä alkoi jo vähän vilistä silmissä. :P Mutta onhan toi nyt ihan tajuttoman hieno haalari, ei ole mikään häpeä kohdata samistelijoita tuo päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa nähny yhden toisenkin samiksen kuin tämän jo tutun tyllerön. Oottekohan te sitten se kolmas? :) Kerran nähtiin joku josta meidän Ykkönen totesi että toisella on samanlainen "keltainen" haalari ja se toinen vastasi että ei kun sulla on samalainen "sininen" haalari. Kumpikin oli väärässä, oikea väri on migreeni!

      Poista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.