Tiedoksi muillekin idiooteille

perjantai 7. joulukuuta 2012 Valeäiti 27 Kommenttia

Koko hurjan melkein vuoden kestäneen blogiurani olen harmitellut, miten vaikeaa on muistaa mihin blogiin on käynyt kommentoimassa. Kun tietenkin piti aina käydä väijymässä, onko se tähtikirjoittaja vastannut just mulle.

Huomasin sitten vahingossa näppivirheen kautta, että ei ole ihan pakko käydä latailemassa sitä blogia sataa kertaa päivässä, kun voi saada uudet kommentit suoraan sähköpostiinsa, kas näin:

Tästä sitten klikkaat oikeassa alanurkassa näkyvää linkkiä, "tilaa sähköpostitse". Niin helppoa se on.

Ja sitten siitä omasta sähköpostista voi poistaa tämän tilauksen kun se sinun idolisi on käynyt kehumassa että olipa hyvä kommentti ja kyllä olet fiksu. Niin että jos sinäkään et tätä aiemmin tiennyt, voit nyt käydä rauhallisin mielin nukkumaan ja odottaa sitä vastaustani kommenttiisi!

...samalla tulet huomaamaan että oikeasti vastaan aina viikon myöhässä. Hitto kun jätän nämä aina tälläiseksi "rästityöksi", vaikka kommentit on ihania ja niihin vastaaminen kans. Sori.

P.s. minun oma pieni kummityttöni on i h a n a. Ykkönenkin halusi koko ajan sitä paijata, ah ne on kaikki niin söpöjä <3

Koko hurjan melkein vuoden kestäneen blogiurani olen harmitellut, miten vaikeaa on muistaa mihin blogiin on käynyt kommentoimassa. Kun tiete...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

27 kommenttia :

  1. Mä tiesin, mut se on jotenkin niiiin vaivalloista mukamas painaa sitä nappia.. Ja sit ei tuu mentyy sähköpostiin jajajaja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vielä harvinaisen helppo nappi, kun oikeasti se yksi painallus riittää :) mulla on meili aina auki, mutta sinne kerääntykin sitten näitä teidän kommentteja ja muita kivoja juttuja niin paljon että alkaa ahdistaa vastaamattomuuden määrä ja sitten en saa sitä tehdyksi :D että ehkä muunkaan ei kannattaisi tilalla noita jatkovastauksia.

      Ja tärkein kyssäri: tuliko tämä sulle nyt meiliin? :)

      Poista
    2. Tuli, näitkö että sen oli joku tilannut? :) Muistin et toi olis ollu vaikeempaa, ehkä jollain on ollut kaptcha päällä tai olen unohtanut painaa ennen kommentointia tai... no anycase. Voishan tota taas jatkaa.

      Poista
    3. En mä sentään mitään noin hienoa osannu, kunhan kysyin :D

      Poista
  2. Ai että noin helppoa? Samaa olen manaillut minäkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja kuule sun blogiin mä sitä vielä ksi kertaa kokeilin! Oot siis mun idoli, leopardihousutkin mulla on!

      Poista
    2. Ksi oli näppivammaisen 'ensi'.

      Poista
    3. Häh? Höh! Nyt mä olen ihan otettu. Etenkin niistä leopardihousuista... ;)

      Poista
  3. Oooo, sä et tiedä miten paljon aikaa ja vaivaa sä multa säästitkään!

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Otsikosta päätellen tässä olikin jotain harvinaisen tärkeää tietoa! Kylläpä sitä voi tuntea itsensä taas yksinkertaiseksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään, ollaan yhdessä tyhmiä! :)

      Poista
  5. No voi jeesus! En TODELLAKAAN oo kässänny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkä nytkään tajunnu painaa sitä nappulaa..uus yritys!

      Poista
    2. Menihän tää viimein jakeluun!

      Poista
  6. En tiennyt minäkään, nyt tiedän!

    VastaaPoista
  7. En tiennyt minkäkään, nyt tiedän :) Vieläkö joku kertois miten saa omaan blogiinsa kommentteihin ton "Vastaukset" kohdan... nyt vaan vastailen niin, et laitan itse uuden kommentin, ei tuu tollasta hienoa alalootaa, ei..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ainakin oon tän ratkaissu niin, et laitan sillee et kommentit täytyy erikseen hyväksyä et luen varmasti kaikki kommentit.. Ymmärsinköhän oikein nyt mitä ajat takaa?

      Poista
    2. Tarkoitan tätä napiskaa kuten tässä blogissa, et tässä viestin alla lukee Vastaa ja kun siitä napautttaa niin saa tähän alkuperäisen viestin alle kommentoida :) Mutta se ongelma avun pyytämisessä varmaan onkin, kun en osaa kunnolla selittää asiaa :D

      Poista
    3. Hah, vastaan itselleni! Senhän piti vaan olla "upotettu" tämän kommenttilootan tyylin. Voi pyhä yksinkertaisuus kun en oo tota aiemmin tajunnut!!

      Poista
    4. :) bloggaajat pelastaa aina, vaikka sitten itse itsensä!

      Poista
  8. Joskus kun ensimmäisiä kertoja kommentoin blogeihin, tajusin klikata linkkiä (se siis pätee vain kys. postaukseen, ei koko blogiin), mutta sitten meni pari kuukautta, että en vaan muistanut / tajunnut, mistä se tehtiin uudestaan. :D

    Onneksi joku aika sitten tuli joku kirkas hetki, ja muistin että tadaa, näinhän tää meni.

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.