Ihana paikka, jonne on kamala palata

torstai 6. syyskuuta 2012 Valeäiti 9 Kommenttia

Sinnehän ne lähti, Lastenklinikan päivystykseen. Toivotaan että kyseessä on vaan jännä iltaretki, jonka päätteeksi kuume olisi laskenut vihdoin alle 38 asteen.

Sillä aikaa minä ja Kakkonen istutaan kotona, minä huolesta kippuralla. Aikani kuluksi voin vaikka muistella kauniita muistoja viime talvelta.

Saakelin pöpöt, miksi te aina kiusaatte mun lasta?

Sinnehän ne lähti, Lastenklinikan päivystykseen. Toivotaan että kyseessä on vaan jännä iltaretki, jonka päätteeksi kuume olisi laskenut vihd...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

9 kommenttia :

  1. Jee, olen hysteerinen! Perusflunssaa sairastava lapsemme on jo matkalla kotiin :)

    VastaaPoista
  2. Luin ihan pala kurkussa tuon linkkaamasi tekstin. Hurjan taistelun kävitte läpi! Toivottavasti tällä kertaa selviätte vähemmällä. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt todella päästiin vähemmällä, tänään kuume loppui yhtä äkisti kuin alkoikin. Kiitos siis tsempeistä! :)

      Poista
  3. Eikö oo ihan mahtava tunne tuossa kohtaa kun saa kuulla olevansa vain ja ainoastaan hysteerinen? Teidänkin kokemuksella se on perusteltua ja järkevää hysteriaa. Hyvä näin!
    Paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Harvoin olen näin iloinen oltuani väärässä:D

      Poista
  4. Hienoa että ykkönen voi jo paremmin. En osaa kuvitellakkaan miten hirvittävää on lapsen sairastaminen, varsinkaan tuollaisen kokemuksen jälkeen. Mä olen niin kiitollinen että mun kersat on olleet ihan uskomattoman terveitä. Maire ei toistaiseksi ole koskaan ollut petipotilas, kerran sillä oli kuumetta kun se teki hampaita. Siinä oikeastaan niiden sairastelut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, onnea! Ihanaa jos ei tarvi katsoa sairastelua, nää perusflunssatkin on niin inhottavia. En tajua miten vakavasti sairaiden lasten vanhemmat pystyy olla ja hengittää.

      Poista
  5. Mein poitsulla oli reilun vuoden vanhana tuollainen karmea kuumepiikki jota kesti neljä päivää, sen jälkeen tuli näppylät eli vauvarokko. :P Mutta ehdittiin mekin käymään jo lääkärissä kun kuumelääkkeet laski kuumeen vain rapsakan 39c tuntumaan ja muuten pysyteltiin siellä 40c tietämillä. :( Kamala tauti vaikkei vaarallinen olekaan.
    Pikaista paranemista ykköselle!

    Eeva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ykkösellä tais kans keväällä olla vauvarokko, mutta oli varsin lievänä onneksi. Edes yksi tauti (ehkä) lusittu ja suht helpolla :)

      Poista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.