ARVONTA - Valeäitiyspakkaus 2012

perjantai 21. syyskuuta 2012 Valeäiti 69 Kommenttia

Uusin Valeäitiyspakkaus on nyt julkistettu. Yleisön pyynnöstä pakkaus sisältää ensisijaisesti riittävään onnelliseen äitiyteen tarvittavia tuotteita, palveluita ja opasvihkosia. Pakkaus jaetaan heti, kun sen saaja on selvillä. Pakkauksen sisällöistä ei voi tehdä reklamaatioita, eikä esittää toiveita tulevia pakkauksia varten.

Valeäitiyspakkaus 2012


Pakkauksen sisältö: 
  • Suklaata. Miksi? Siksi.
  • Muumisuklaata. Valinnaisesti joko palkinto lapselle, tai rangaistus (äiti syö sitten tän sun muumisuklaan).
  • Salmiakkia. Jos verenpaine ei vielä ole riittävän korkealla.
  • Korvatulpat.  Vaikka ympärivuorokautiseen käyttöön, jos siltä tuntuu.
  • Särkylääkkeitä. Jos ylläolevat ei tee tehtäviään.
  • Kynsilakka. Kauden värissä. Peittää tehokkaasti oksennuksen ja kakan kynnen alta.
  • Peiteväri silmien alle. Uskoisin että tarvitset tätä.
  • Aikakauslehti. Sain sen ilmaiseksi, nyt sinäkin sait.
  • Mehujehu. Erittäin tahmaisia tahroja estämään, ja retkiä pelastamaan. Tai sitten vain leluksi, niin kuin meillä. 
  • Tröstisar. Jos vaikka seuraava flunssa / pipi menisi vähän vähemmillä huudoilla.
  • Minuutti rauhaa: Paketti rusinoita.
  • 5 minuuttia rauhaa: Kaksi pakettia rusinoita.
  • 10 minuuttia rauhaa: Muumitarroja. 
  • Kortonkeja. Varmat päivät on turman päivät. Laitan kaksi niin riittää koko vuodeksi.
  • Opasvihkonen äidille "Tuhoa se monsteri": tärkeitä numeroita totaaliromahdusta varten.
  • Opasvihkonen isälle "Miten pysyn puolisona": tärkeitä vinkkejä äidin miellyttämiseen.
  • Pakkaus (maksikirje). Paperipussi hengittelemiseen äärimmäisissä tilanteissa, kasvojen asusteiksi niinä päivinä kun et ehtinyt käyttää sitä peiteväriä.
Tämän ihka ensimmäisen Valeäitiyspakkauksen voit saada itsellesi osallistumalla ihka ensimmäiseen arvontaan. Kun nyt kerran oikein tälläiseen lähdetään, tehdään se vaikeasti: jaossa on 1-2 arpaa jokaiselle osallistujalle. Yhden arvan saat jättämällä tähän postaukseen kommentin, jossa kehut minua vuolaasti, tunnustat omat heikkoutesi ja anelet polvillasi kertomalla miten paljon tätä oikein tarvitset. Muista mainita myös kengännumerosi, hiustesi väri tai vähintäänkin jokin nimimerkki. Kekseliäästä nimimerkistä saat rispektiä. Toisen arvan saat, jos naamasi löytyy tilaajalistasta. Kerro (tai valehtele) siitä kommentissa, en jaksa käydä niitä läpi. Niin fiksu en myöskään ole, että saisin Facebookinkin tähän jotenkin yhdistettyä, mutta mainostanpahan sen tässä samalla. Sellainen on siis olemassa.

Arvonta on voimassa kaksi viikkoa, 5.10. asti, ja voittaja arvotaan täysin mielivaltaisesti. Eikö? Fine, voittaja arvotaan jonkun excel-kiepautuksen kautta ihan rehdisti kaikkien arpojen kesken. Onnea vain kaikille!

Uusin Valeäitiyspakkaus on nyt julkistettu. Yleisön pyynnöstä pakkaus sisältää ensisijaisesti riittävään onnelliseen äitiyteen tarvittavia ...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

69 kommenttia :

  1. mä en koskaan voita mitään niin oon alkanut dissata arvontoja, mutta koska lause "Laitan kaksi niin riittää koko vuodeksi" sai minut pissaamaan sohvalle (hei, rv 38+3) niin pakko osallistua. mulle riittää toi tilaaja-arpa, en halua enää näillä viikoilla ajatella mun heikkouksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin ajatellut etten "turhaan"'vastaile näihin kommentteihin mutta tähän oli pakko. Multa meinasi tulla myös jotain housuun kun huutonauroin tätä. Ja terveisiä mun isältä: "eka kun luin sen kansi kertaa vuodessa -kohdan Nauroin ääneen vedet silmissä ja sitten kun luin ekan kommentin, piti munkin mennä vessaan".

      :D

      Poista
  2. Hei! Tää ois yks just töihin palannut kahden pojan mamma Espoosta. Tää kuuluis sun blogin tilaajiin ja ihailijoihin. Hirveen kilpailuviettinsä takia tää haluis aina voittaa kaiken, myös arvonnat. Että sen takia siis.

    VastaaPoista
  3. Ihan loistava tuollainen! Eikös tuollainen pitäisi jo laittaa oikean äitiyspakkauksen kylkiäiseksi myöskin XD Tosin siitä vois nousta haloo viherpiipertäjäminäteenvainhyvääjaainaoikein -wannabeäideille, kuten tiimarinkin mainoksesta nousi.

    Juu. En ole äiti, mutta kolme rottaa kuitenkin löytyy kotoa. Isorotta (mies), fatsorotta (eli lihavampi kissa nimeltä Gorilla) ja pikkurotta (eli pienempi kissa nimeltä Apina) - joten on näissäkin jo perustelua saada valeäitiyspakkaus. Eks mä silloin oo jo melkeinvaleäiti? Varsinkin, kun olen aavistavani pientä vauvakuumetta olevan kasvussa - kohta jo melkein, joten huolestuttavalta vaikuttaa.

    Ainiin kehut: Olet ihana, loistava ja prilliantti täydellinen valeäiti. Ihanan ihminen ja maailman herttaisin henkilö - mutta vain valittuina päivinä valituille ihmisille. Suorastaan superloistava ja melkein supervoimat omaava erittäin sujuvaa ja sukkelaa kirjallista tuotosta suoltava jokapaikan (ja oikeasti joka päivän, jos blogissa on uutta huttua) pelastaja.

    Niin ja mä oon mainostanut sun blogia facessa vaiks kuinka monta kertaa (ja juu laitan jo nyt) ja tietty oon myös tilaaja - tosin kyl en aina jaksa face päivityksiä odotella vaan käyn kännyllä aina joka päivä vilasemassa, et onko jo lisää tavaraa tullut hihitettäväksi :)

    Kiitos siis (aikuisten oikeasti!) ihan loistavasta blogista :)!

    VastaaPoista
  4. Kiitos mahtavasta blogista! Tosi kiva arvonta! Alkoi kans naurattaa toi kortonki-juttu. Kävi niin että lapsi heräs vieressä. O-ou, loppupäivä kiukuttelua!

    AnnikaaR

    VastaaPoista
  5. mä tarviin ton pakkauksen koska mä pöljä tilasin vaan yhen mehujehun ku en aatellu et toi 4kk tyyppi sitä lähiaikoina tarvii.noh tiedossa siis vuoden päästä sisarusriitoja ku sitten melkein 4 vee ja 1 wee saa tapella siitä talon ainoasta jehusta,pelasta mut siis siltä;D pakko myös saada tommosia tröstisareja tolle meijän draamaquueenille ku se huutaa jokaista pipia ja yskää ku tekis kuolemaa muistaa myös esitellä vanhoja pipejä puistossa kaikille ni ois sit jotain hienompaa mitä esitellä;)

    tää blogi on aivan loistavaa viihdettä mun piiiiiiiiitkiiiin päiviin.naama löytyy myös tuolta tilaajaluettelosta joten 2 arpaa ja laita se paketti jo postiin;D

    VastaaPoista
  6. No tottahan toki minäkin otan osaa tämän huippupakkauksen arvontaan! Kiitos _ihanasta_ blogista, joka takaa aina hyvät naurut pahimmassakin univelkakierteessä..!

    -Suski

    VastaaPoista
  7. Öö, mikä on mehujehu? (olkoon se, että en tiedä mikä on mehujehu, mun AINOA heikkous...) Enivei, mä tarviin sen ja kaikki noi muutkin, koska oon yhtä valeäiti kuin sä ja sun blogi on mun raamattu. Hallelujah ja amenta vaan! Ja mun naama näkyis tossa sun tilaajalistalla, jos olisin sellasen laittanut profiilikuvaani. Mutta siis oon tilaaja :) Eli kaksi, två, two, dos, zwei arpaa, kiitos!

    VastaaPoista
  8. Mie haluun voittaa tämän aivan loistavan ja kekseliään paketin siksi, jotta voisin kyynelehtiä täällä, etten oo koskaan voittanut mitään! Blogisi on huippu ja omani kalpeaa sen rinnalla. Kirjoitat hyvin ja lukuhetket täällä ovat aina antoisia. Kengännumeroni on 39. Mulla särkee aina päätä, salmiakki on mun heikkous ja lapset haluaisi mehujehun.
    Kiitti, moi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mitä tärkeintä: mukana kahdella arvalla!

      Poista
  9. Meille tulee marraskuussa kakkonen ja tämä paketti tulee varmsti tarpeeseen... ja mä niin haluan syödä sen muumisuklaan ;-)

    Susta ja sun blogista, sä oot niin jalat maassa ihminen. Näitä juttua on ilo lueskella (ja kertoa tämänkin perheen insinöörille niistä, tai no niitä lötyy kaksikin tässä perheellä ja minä itse se D mallin insinööri ja kohta D-kupinkin omaava).

    VastaaPoista
  10. mulla on kaksi arpaa, ja toisen olisi sitten parempi voittaa. Vielä siten, että tuo paketti olisi odottamassa kun tulen vauvan kanssa kotiin synnäriltä. Silloin nimittäin ihan varmasti tarvitaan sekä korvatulppia, että rusinoita esikoiselle. Noita kortonkejahan tosiaan tarvitaan vain kaksi vuoteen, tänä vuonna tuskin enää yhtään kun eihän sitä nyt heti synnytyksen jälkeen voi mitään tehdä.

    Lisäksi minun on nyt myönnettävä, etten ole koskaan maistanut muumisuklaata. Että tänne vaan sitä pakettia ja nopeasti, supistelee säännöllisesti nimittäin nytkin ;)

    VastaaPoista
  11. Suklaa mainittu. Pakko osallistua!

    VastaaPoista
  12. Aivan loistava idea kaikenkaikkiaan ja niin kekseliäs! Mukana kahdella arvalla;)

    VastaaPoista
  13. Suklaata ei koskaan ole liikaa;)Enkä mä koskaan voita/pyydä mitään paitsi tänään taas nuorimmaiselta "annapa se äitille" (isonsiskon pikkuauto mistä rengas vähän irrallaan"

    VastaaPoista
  14. Mulle paketti kun en saa taalta salmiakkia ja porukat unohti tuoda, nyyyyyyyh!! Tosin joutuisit kylla maksamaan suolaiset lahetyskulut, eli ymmarran jos ei lahde Atlantin taa :) Tsemppia arkeen ja ihanaa etta ootte ottamassa siivojan, ma haluun kans!!!

    -Henkka

    VastaaPoista
  15. Aivan mahtava paketti! Paljon käytännöllisempi kuin se Kelan tai jonkun vastaava, jonka potkupuvutkin oli väärän mallisia. Mulle tämä!

    VastaaPoista
  16. No todellakin mukana! Se toinen lapsi kun toivottavasti marraskuussa punkeaa ulos, niin tälle on tarvetta. Ja kiitos mahtavasta blogista, spontaanit naurut on aina taattu kun tänne tulen. Mä vaan nauran ja nauran aina vaan sille Liikkuva burrito postaukselle :D

    Kahdella arvalla siis mukana.

    VastaaPoista
  17. Pakko osallistua, koska palkintoa on karkkia. Ja mä olen heikkona hetkenä (noin kaksi kuukautta sitten) päättänyt aloittaa karkkilakon raskauskilojen hävittämiseksi. Järkyttävä karkinhimo ollut siitä saakka ja olen joutunut ostamaan kaupan keksihyllystä kohta kaikki mahdolliset laadut (Keksihyllyssä olevat suklaakeksit eivät ole karkkia, koska ne ovat keksihyllyssä. Jos ne olisivat karkkia, ne olisivat karkkihyllyssä). Ja jos nyt voitan tämän, niin olisi tosi hyvä syy perustella karkkilakon päättymistä koska olisin voittanut niinkin spektaakkelimaisen tapahtuman kuin Valeäidin blogin arvonnan.

    VastaaPoista
  18. Mä tarvin tuon, koska siinä on sitä suklaata ja söin juuri edelliset loppuun. Muutenkin vaikuttaa paremmalta, kuin Kelan paketti. Muuta en nyt jaksa perustella koska äitiys on uuvuttanut minut. Mutta kahdella arvalla mukana. :)

    VastaaPoista
  19. Kahdella arvalla mukana! :) Sun blogi on oikeasti todella viihdyttävää luettavaa, toivottavasti meininki jatkuu, eikä hyydy kuten monessa blogissa on käynyt..

    VastaaPoista
  20. MUKANA YHDELLÄ ARVALLA!

    Ja miksikö..?
    Noh, kauden värissä oleva kynsilakka lienee oiva syy saada nämä kertakaikkisen kammotavat kynnentyngät kasvamaan, että olis jotain mihin sitä lakkaa laittaa... :D
    Joten täällä jäädään kasvattamaan kynsiä ja samalla luetaan tietenkin Valeäidin mahtiblogia! ;-)

    VastaaPoista
  21. Mukana kahdella arvalla! Kun mä haluuuuuun ton pakkauksen, mä tarvitsen sitä koska olen vasta rv25:lla ja nyt jo määrättiin lepoon. Helppo homma kun kotona valloittaa myös tehokas 1,5v. Ja sä oot paras. <3 :D

    VastaaPoista
  22. Minen yhtään blogia tilaa (kuten en myös tätäkään, joten yksi arpa, kiitos), mut jos tilaisin (siis oikeasti en ees tiiä miten ihmeessä blogeja tilataan, oon sillai urpo, että mä vaan kirjoitan osoitteen tohon nettiselaimeen tai seuraan linkkiä jostain muusta blogista, niin ja lisähuomautuksena oon myös tietotekniikasta valmistunut DI, mut ei meille mitään blogeista opetettu silloin kakstuhatluvun alussa)...niin mut siis jos tilaisin (jotenkin, en edelleenkään tiiä miten), niin tätä mahtavaa blogia tilaisin kyllä ehdottomasti ekana. On saaneet lantionpohjanlihakset hyvää treeniä kun oon kirjoituksiasi lukenut ja en ole (synnytyksen rapauttamana) tahtonut sohvalle lirautella.

    Mut tuo valeäitiyspakkaus olisi tarpeen. Kaapin hätäapulakut on syöty, lapsen nimiäissuklaat on syöty, anopin tuomat pahat karkit on syöty ja tartten lisää. Univaje on kamala, koska lapsi tekee hampaita (siis se teki jo kaksi, mutta onnellista unta kahdesta hampaast lahjoitettiin tasan yksi yö ja sit siirryttiin tekemään seuraavia, missä on oikeus ja kohtuus, häh?).

    Mut ihan aikuisten oikeasti, tykkään sun blogista ihan kamalasti ja vaikken voita (en ikinä voita yhtään mitään), niin jatkan lukemista (ja en edelleenkään tilaa :))

    VastaaPoista
  23. Yhdellä arvalla mukana! Ja vaan siksi, että mä en vaan osaa/jaksa/viitsi tilata mitään blogeja. Luen vaan muutamaa suosikkia ja ne on kyl selaimen muistissa. Ja hei mä tarviin ton mehujehun, koska meidän taaperon turvakaukalo(se on PIENIKOKOINEN) on edelleen maidossa, koska joku ei ole viime autoreissun jälkeen pestä sitä. Ja mä luulin, että noita mehujehuja voi tilata vaan about miljoona kappaletta kerralla ja ku mä tarvisin vaan yhden!

    Niin ja noi kortsut, meinasin pissiä housuun, mutta jes: vuoden treenin jälkeen mulla vihdoin on ainakin sixpäkin arvoiset lantiopohjalihakset. (Mahasta ja perseestä ei puhuta)

    Valelaiska

    VastaaPoista
  24. Anonyymi mutsi osallistuu yhdellä arvalla! Kortinkien määrä sai minussa aikaan helpotuksen huokauksen - jes, enää kaksi kertaa tälle vuodelle, jos voitan! No ei sentään :) Hommista erossa pitää tyttö 10 kk. Paras ehkäisy ikinä (imetys hyvä kakkonen).
    Blogiasi on riemullista lukea päikkäreiden aikaan iphonesta hiljaa kihertäen (tyttö nukkuu VAIN vieressä) ja iltaisin tarkistaa pimeässä peiton alla vielä, olisiko tullut uusi päivitys. Älä lopeta. Olet paras. Ei ole aikaa rekisteröityä eikä tilata, loppuun siis nimimerkki:
    -Kissiäinen

    VastaaPoista
  25. Mä niiin tarvitsen tuon äitiyspakkauksen, KOSKA mulla on kakkaa kynsien alla, päätä särkee huonosti nukuttujen öiden jäljiltä ja pullastakin puuttuu rusinat. Myös kupeideni hedelmä osaisi arvostaa ainakin namuja ja muumitarroja :D Ja ennenkaikkea koska Mä HALUUN!
    Mukana yhdellä arvalla
    Nimim. Ihana äityli
    suddenconnection(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Minä kans mukaan yhellä arvalla. Kahen naperon kanssa kotona ja varsin seuraan päivittäin tätä blogia. Suklaa tulis tarpeeseen ja ihan mielenkiinnosta haluisin tutustuu tähän mehujehuun. :)

    Sarae

    VastaaPoista
  27. Mä tarvitsen myös tän pakkauksen. Tosin kyllä täällä on monta, jotka näyttävät tarvitsevan sen muakin kipeämmin. Tässä olis tarvinnut olla mukana se muovifroteelakana allelaskuja varten. Nyt vaan mietin, miksi mä tarvitsen ton pakkauksen. Kun mulla on laktoosivamma eli en voi syödä suklaata (syön silti), mä en ikinä lakkaa kynsiä ja toi lehtikin mulla jo on. Mutta siis noiden kortsujen takia ehdottomasti, sillä lapsia ei toivota lisää... Mut hei, kaksi? Mehujehu ja pehmolaastarit, jee! Ne mä tahdon. Tai siis mun lapset haluaa.

    Ja sua piti kehua vai? No, sä nyt vaan oot paras!

    Mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  28. Hei mä haluaisin edes jonkun oikean äitiyspakkauksen, kun se vuoden mutsin vastaava meni multa aikanaan ohi, niinkuin moni muukin juttu. Ja siis kaikki tarvii hei mehujehun ja ne laastarit. Eikä mulla ole korvatulppia! Juurikin tänä aamuna noin klo 6.17 (nyt on lauantai, haloo!) harmittelin korvatulppien puutetta kun ipana aloitti mulla-on-tylsää-herätkää-tekin-jo-vali-vali-turhaudun-kitinän. Että siksi mä halajan. Joo ja oon totaalisen tilaajalistalla ja aivan facebook-tykkääjä. Ja sä oot tietysti mun suurin idoli, jos mulla joskus on kaksi alle kaksi vuotiasta (kiire tulee, eka on vajaat 10 kk :D), niin tulen tasan kertaamaan nää tekstit ennen oman intensiivikurssin alkua. Ja tulen, vaikka ikäeroa ois enemmänkin kuin 2 vee. Vaikka toisaalta nää sun jutut saa kyllä harkitsemaan tarkkaan uudelleensikiämistä ;).

    Vaikka olenkin laahustanut kotona univajeessa (se peitevoide!), tukka (ruskea!) rasvaisena, pukluisissa/kakkaisissa/maitoisissa/muuten vaan likaisissa vaatteissa jo kohta vuoden, on kengännumeroni toivottavasti vielä pienempi kuin äo. Tosin jalat on vieläkin turvoksissa raskauskilojen (lue: suklaan syönnin) ansiosta.

    Eli kaksi arpaa, kiitos. Saako säälipisteitä jos mainostan tätä omassa blogissa? Vaiks se mun saattaa mennä kohderyhmän ohi. No teen se silti.

    VastaaPoista
  29. Korvatulpat ja särkylääke on ollu ostoslistalla viikon.Apteekki on samassa rakennuksessa ruokakaupan kanssa mutten ole kyennyt/muistanut sinne mennä,aina on tatti sen verran korkeella ollu otsassa kun kassalta on selvitty yhden autokärryissä huutavan ja toisen niissä kiipeävän kullannupun kanssa.Et rusinatkin tulis tarpeeseen.
    Oon lukija eli kaks arpaa.Kolmannen voisit antaa siitä hyvästä että tätä kirjoittaessani tytär on harjannut koko ajan kasvojani omalla pikku harjallaan,tietokoneen edessä istuen,peittäen näkymän ruudulle.'Mie elläshti kampaan.Tiun tilmää mie kampaan.'Ja turha sanoa et nosta se lapsi lattialle,vielä vähemmän saan sit koneella notkuttua,hän kun on tahtoikäinen ja inhaloi herneen nenään vähemmästäkin loukkauksesta.Lapsen karjunaa ei kai saisi pelätä ja kävellä kuin munankuorilla mut tähän aikaan päivästä en enää selviä ilman niitä korvatulppia joten annan työntää ton harjan suuhuni..

    VastaaPoista
  30. Osallistun yhdellä arvalla, tommoset tilaajalistat on superäpäilyttäviä. En tajua miks tommosiin kannattais liittyä, jos ei nyt lasketa toista arpaa tällaisissa tilanteissa. Vastustan epäilyttäviä asioita! Ansaitsen tän paketin koska eksyin tänään pyörällä ja siksi mun ihan tarpeeks persettä kipeyttävään lenkkiin tuli lisäpituutta 26 km! Siis tajuton matka! Onneks nyt on sit kuntoiltu viikon, jos ei pidemmänkin ajan, kuntoilut. Perse kuittaa. Jos tää ei oo hyvä syy niin sulla on myös taidokkaasti kirjoitettu ja hirmu viihdyttävä blogi, joka piristää mua aina kun uusi merkintä ilmestyy.
    Lisäksi kengännumero 38 tukan väri oranssi ja nimimerkki Patikka. *Anel anel nuolesk nuolesk*

    VastaaPoista
  31. Ikinä en osallistu blogiarvontoihin, kun en koskaan kuitenkaan voita mistään mitään. Mutta tää blogi (ja pakkaus) on niiin parhaat, että nyt on pakko. Ja sitä paitsi mulla on neljän viikon ikäiset kaksoset, niin tämä tulis tarpeeseen ;)

    VastaaPoista
  32. Kahdella arvalla mukana! Kehuksi kait riittää se, että sun blogi pysyy mun lukulistassa.. tai no onhan siellä ihan tajuttoman paljon blogeja, mutta sun blogin mä luen AINA kun on uusi päivitys! Kirjotat hauskasti, rennosti ja aidosti. Ilman sellaista "olen salaa paras äiti, mutta yritän tuoda sen ilmi kuin ei olisi"-äitiblogityyliä! =)

    VastaaPoista
  33. Mahtava pakkaus, mukana kahdella arvalla. Kuolemanväsyneenä en jaksa olla vuolas kehuskelija, mutta sun fani jaksan olla ;)

    VastaaPoista
  34. Mä en nyt jaksa voivootella siitä ku en ikänä voita mitään, ku ei se sua varmaan hirviästi kiinnosta. Mut toi ku toi Päivi niminen tyyppi laittoi tos yläpuolella, et sillä on neljän viikon ikääset kaksooset niin se kyl sais voittaa. Mulla meinaa mennä tuan neljänkuukauden ikääsen yksöösenkin kans hermot. Saatikka mitä solis jos niitolis kaks mukulaa karjumas samaan aikaan.
    Täs sopas pyörii mukana vielä kaksvuotiaskin ja angstaava esimurkku... mieskin mulla on (vielä).
    Mä annan teille äireelle muuten varsinaisen niksipirkka vihjeen. Tiiättekö nää pikkuhousun suojat. Non sitten hyviä laastareita, nenäliinoja, purkan piilottajia, korvatulpatkin niistä saa muotoiltua, sit jos sä liimaat sen ottaas, niin saat ainakin huomiota- ja kaiken muun hyvän lisäks se estää pissaa lirahtamasta lattialle, ku hörähtelee, ku lukoo sun blogias ( jos son oikias paikas, eikä ottas)

    VastaaPoista
  35. Kahdella arvalla mukana! Tarvitsen pakkauksen, koska uupumisen ja totaalisen rohmahduksen ennaltaehkäisyyn neuvolasta tarjottu kotiapu on typerää ja turhaa ja täyttä p***aa ja jollain tästä suosta on noustava. Tarvitsen paketista saatavaa lisäenegiaa, koska vastustajina tässä ottelussa mulla on hyperaktiiviset kaksospojat ja pelaan siis jatkuvalla alivoimalla.

    Blogisi on hurmaava ja jaksat päivittää sitä ihailtavaa tahtia. Onneksi niin, sillä päibityksiesi aiheuttama nauru on monesti päivän helpottavin hetki, "onneks joku muukin".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekaa kertaa täällä ja kaksi ekaa lukemaani postia ruokahuollosta ja tästä mainiosta pakkauksesta joka on pakko saada kolahtivat sen verran että taidan palata ja tilata ja lukea iltaisin maratonin mittaisilla imetyssessioilla (ajatella että joku juoksee sillä välin liki 50 kilsaa ku mä annan tissiä vauvalle ) . lienee siis saan 2 arpaa jos onnistun tällä älyttömyyspuhelimella tilauksen tekemään

      Poista
  36. Pakko oli ruveta tätäKIN blogia tilaamaan, milloin mä enää töitä ehdin tekeen? Ethän kirjoita usein, pliis? :D

    Mun speksit: aloitin työt syksyllä, kotona mies, taapero, leikki-ikäinen ja 2 vanhaa koiraa - you do the math. Kirjoitukses osuu ja kolahtaa. Etenkin se valeäidin päiväkirja (vrt. vauvalehden). Ja silti näin töihinpalanneena mä hiukan kadehdin kotiäitejä, usko tai älä... (johtunee siitä, että töissä vietän päivät teini-ikäisten seurassa, joten omat uhmikset tuntuvat kullanmuruilta).

    VastaaPoista
  37. Mukana kahdella arvalla! Äitiysloma siintää jo ensikuun horisontissa ja esikoinen on löytänyt oman tahtonsa potenssiin noin miljoona. NEuvolalääkräin "muista nyt sitten levätä ja olla itsellesi armollinen"-setti laittoi hysteerisen naurun liikkeelle. Enempää perusteluja en saa nyt itsestäni irti.

    VastaaPoista
  38. Aivan mahtavaa viihdettä ja "vertaislohtua" tuo tämä blogisi. Hiki nousee pintaan kunnioituksesta aika ajoin (lue=aika usein) kun luen extremeseikkailuistasi milloin Amerikoissa, milloin ihan kotipuistoissa...

    Osallistun yhdellä arvalla.

    VastaaPoista
  39. Hyvä,parempi, Valeäiti. (Tarpeeksi kehumista? ;) )

    Illat kuluu vanhoja kirjoituksiasi lukien ja samalla jo muutenkin epäinhimillistä univelkaa kasvattaen. Vaan jos nauru pidentää ikää, niin se kai kompensoi univelan aiheuttaman haitan? :)

    Suklaa ja salmiakki tulisi tarpeeseen,koska.. no, siksi. Ne vaan on elintärkeitä :) Korvatulpat samoin, sillä aion siirtää yövalvomiset miehen (Insinööri sekin) harteille, sillä se lurjus saa (joutuu) jäädä kotiin mun aloittaessa duunit viikon päästä. Aargh..

    Tilaajalistaan laittaisin nimeni, vaan kun blondi oon, niin en osaa.

    Yksi arpa siis, silvuplee :)

    VastaaPoista
  40. Minä en tiedä mikä on mehujehu ja tröstari (?), mutta tällaista arvontaa ei voi jättää väliin. Täällä myös tilaajalista-blondi. En oo tajunnut koskaan tota bloggerin tilaajalistaa ja lueskelen blogeja omani sivupalkista :D

    VastaaPoista
  41. Kahdella arvalla mukana.

    Ihan loistava arvonta (kuten blogisikin) ja jalkoihini sopivat kengät koossa 38. Arpaonnea odotellen... :)

    VastaaPoista
  42. Mukana kahdella arvalla... Löysin "sut" juuri äsken kun täällä kotona oon kipeän pikku ukon kanssa! Ihan mielettömän hauskasti kirjoitat ME LIKE! ;D
    Elikkä tulen melko varmasti sua fanittamaan ihan oman blogini sivupalkissakin! Tua valeäitiyspakkaus oli kyllä niin mahtavan hauska veto ettei oo totta! Sai hyvät naurut heti aamusta! ;D

    Kiitos siis niistä... Nauruista meinaan! ;D

    VastaaPoista
  43. 2 arpaa saan..(ehkä) Olen siis tilaaja ja nyt tulee ne kehut: Mahtavanihananloistavaa kirjoitusta jota on ihana lukea jne :D

    VastaaPoista
  44. yhdellä arvalla mukana, en ees tajuu miten blogeja tilataan. bloggerissa oot kumminkin lukulistalla. ja kehut: textejäs on niin mukava lukee ja jotn. :)
    ja tarviin tuon pakkauksen ihan sitä varten et 1. noi korvatulpat, kun on 4 lasta 0,5v-6v välillä niin noille ois oikeesti välillä käyttöö. ja nameilla saan palkita ihteni kun on eka päivän siivonnu pissaa lattialta, kakkaa pöydältä, mehuja lattialta ja pöydältä, leluja sieltä sun täältä ja kaiken lisäx jos ostan itelleni nameja niin ukko vie ne kumminkin ja syö :/ ja pahimpiin hetkiin noi särkylääkkeet on tarpeen...

    VastaaPoista
  45. Olet aivan ihana kun arvot mahtavan valeäitiyspakkauksen, olet vielä ihanempi jos valitset minut voittajaksi ;).

    Klikkautin itseni lukijaksi joten kaksi arpaa.

    VastaaPoista
  46. Mitä, mainitsiko joku sanan suklaa? Definately mukana, kahdella arvalla! Rrrakastan verbaalia huumorintajuasi.

    VastaaPoista
  47. Hirviö-postauksesi oli sisällön ja ulosannin puolesta ylivoimaisesti PARASTA, mitä olen ns. mammablogeista lukenut. Kahdella arvalla mukana kutkuttavassa kisassa.

    VastaaPoista
  48. Blogisi saa minut häpeämään omaani. Hauiksesi saa minut kaivamaan itselleni kuopan, johon voin vajota loppuiäkseni - tosin ehkä välttyisin siltä kohtalolta jos kuopankaivuu kasvattaisi minulle samanlaisen haban kuin sinulle. Nöyrryn edessäsi.
    2 arpaa, yes please.

    VastaaPoista
  49. Mä oon niin rättipoikkiväsynyt. Poika tekee hampaita ja mä en saa nukkua. Mä tahdon nukkua. Mä kattelen tuota kuvan salmiakkipussia ja yritän saada sen ajatuksen voimalla siirtymään läppärin ruudun läpi mun haltuuni... juu ei onnistunut :( Jospa arvontaonnihelinäkeijupostimiessetäkänkkäränkkämörrimöykky sen mulle kuitenkin joskus vielä tois...

    Erika

    VastaaPoista
  50. Täähän on mahtava selviytymispakkaus syksyn pimeisiin ja sateisiin karkoittamaan kaamosmasennusta. Mukana ollaan.

    VastaaPoista
  51. Niin, kuka tota ei tarttis... Ylipäätään olis kiva joskus voittaa vaikka sillä voitolla ei mitään tekiskään... Ihan sama jossain tarhan arpajaisissa. Pakko osallistua :) Ei vaan, tämä kyllä ilahduttaisi 6 vk pojan (joo ja on mulla toinenkin poika) äitiä suunnattomasti, vaikka lehteä lukuunottamatta kun elämäni 3 miestä olisi kaiken muun (no ehkä mä saisin puolet särkylääkkeistä)... Nyt hei - sä olet mahtava. En ole tilaaja, mut faceen jää tulee ja kaikki luen, pissat housussa (oliko voittopakkauksessa tenoja)??
    Nimim. Nina kahdella arvalla

    VastaaPoista
  52. Siis täähän on maailman paras blogi. Noin kevyesti. Mutkun ei oikein muuta voi sanoa ja tottakin vielä. Kiitos ja hei Hanna osallistuu :)

    VastaaPoista
  53. Osallistun yhdellä arvalla. :) Sattumalta eksyin tänne blogiisi kiertoteitse, mutta viihdyin hyvän tovin sitä lukiessa! :D Tämä arvontaidea on loistava, siksi siis mukana.

    VastaaPoista
  54. Blogisi on takuuvarmaa lapsen-unilta-herättäjä-viihdettä kun aina meinaa tulla huutonauru. Kirjoitat niin mukaansatempaavasti että juttusi voi helposti kuvitella sielunsa silmin, vaikken sinua ja perhettäsi tiedäkään. Oon mukana kahdella arvalla, koska googlen generoima perusnaamari löytyy tuosta Jäsenet-otsakkeen alta.

    VastaaPoista
  55. Mä siis niin tarvitsen tämän pakkauksen... Meidän uhmistuhmis tekee mut hulluksi kaikella huudolla ja yöheräilyillä ja ja ja ja. Just äsken löysin pojan päiväunien sijasta tyhjentästä vaatekaappinsa sisältöä kissanvessaan. Mä autuaana join kahvia toisessa päässä taloa ja luulin että poika nukkuu, kunnes herra päätti jättää sormensa kaapin oven väliin. Ois ollut ehdoton "äiti syö sitten tän sun muumisuklaan" hetki! ;D Tai ainakin ois voinu nostaa sitä verenpainetta niillä salmiakeilla! Ja sen jälkeen päänsärkyyn sitä särkylääkettä...

    Olen vasta löytänyt blogisi, ja tykkääääään!! Ja kauhulla suhtaudun ajatukseen tämän kakkosen ulkoistaisesta mahasta n. 5kk päästä... :D Ainakin osaan varautua mitä on tulossa! ;D

    Blondi ja epätoivoinen mamma.

    VastaaPoista
  56. Suklaata ja salmiakkia, mukana yhdellä arvalla! Uudehko blogin lukija, tykkään kovasti!

    VastaaPoista
  57. Täällä ollaan mukana kahdella arvalla!

    Olen ollut blogisi lukija jo kauan (taisin olla seitsämäs naama tuossa palkissa), ja olet pelastanut monta tylsää kotiäitipäivääni osuvilla ja nasevilla kirjoituksillasi :D

    Kengännumero on 37 ja hiukset hyvin sekavan väriset :D Ja nimimerkki on tietty Inssis!

    VastaaPoista
  58. Yhdellä arvalla tämäkin mukana =).

    Ihan sattumalta osuin tänne ja vähänkö mahtava arvonta. Ja vielä mahtavampi blogi!!

    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  59. Jooh, elikkä osallistuisin arvontaan minäkin... :)

    Olet niin valloittava, upea ja filmaattinen!!! - Mulle tulee alemmuuskomplekseja, kun mä luen tätä blogia - Pliis, pliis arvo nyt mulle jotain hyvää, kun muuten kaikki on viime aikoina mennyt siis NIIN putkeen (= paska-)... - 38 - ruskea.

    Valitettavasti en tilaa tätä blogia, kun en oo vielä(kään) ehtinyt opiskella, että kuinka helppoa se on. Viimeksi kun yritin, lapsi putosi naamalleen sohvalta. :/

    Nimimerkki on nyt vaikka BlondieBear69374. Saako sillä rispektiä?

    VastaaPoista
  60. Mut vielä mukaan arvontaan!! Ja kaksi arpaa, tietty.

    Oon mä sun kirjoituksia varmaan jo aiemminkin kehunut, mut ihania ne on. On ne. Ja mä pystyn niin kovin hyvin samaistumaan sun kokemuksiin, about viikon tarkkuudella ;)

    Stiina

    VastaaPoista
  61. Pakko kokeilla josko oikeesti jokainen tsääänssi ois mahdollisuus :)
    Ihana blogi! :)

    t. Äiti 26 ja tyttö 12 pvä
    ps. 1 arpa

    VastaaPoista
  62. Vieläkö ehtii? Naamani näkyy tilaajalistassa, joten kahdella arvalla voittoa tavoittelen.

    Olen niin epätoivoisessa jamassa, että söin eilen pojan karkkipäiviksi kaappiin jemmatut karkkilaatikot. Ei tätä elämää kestä ilman karkkia.

    Blogisi on paras, sinä olet upea ja kunnioitettava.

    Kengännumeroni on 37, hiukset alkaa kohta varmaan olla harmaat kaikkien unettomien öiden jäljiltä.

    VastaaPoista
  63. Voivoi. Asianlaita on nyt sellainen, että näin mä vaan osallistun, vaikka en oo sit yhtään tätä tyyppiä. Siis osallistuja tyyppiä, blogien lukija/PUHUMATTAKAAN SEURAAJA tyyppiä. Tän jos pari kaveria tietäis, niin sanoisivat etteivät enää tunne mua.

    No SYY-SEURAUS tästäkin löytyy, tää blogi on koukuttanut mut niin totaalisesti. Välillä meinaa ihan itkettää kun ite on kantanu yhen lapsen molemmissa kainaloissa, kura vermeissä, kiukuttelevina... Luullu selviävänsä ovelle asti, kunnes esim. iPhone on tippunut maahan ja näyttö hajonnut. Sitten saanu ne lopulta unille ja ah. olet kokenut jotain samaa! Ja kerrot sen. Ja kerrot sen oikeilla sanoilla, asioiden omilla nimillä. Kuinka hyvältä se tuntuukaan, koska niinä epätoivon hetkinähän olet ollut varma, että kukaan muu EI VOI kokea samaa.

    Ai sit miks just mää. No. Enhän minäkään ole koskaan voittanut mitään. Sitä paitsi oonhan ajanu itteni samaan jamaan kuin sä, kahden lapsen äidiksi.

    Ps. Piru vie näillä muilla on hyviä perusteluja...
    -Jenna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo,jo. Siis kenkä 38, Hiukset blöönd ja kahdella arvalla.

      Poista
  64. Mulle tää! Bebekin on vasta niin pieni, että saan syödä kaiken yksin. Ja oon tilaajakin. Ni.

    VastaaPoista
  65. 2 arpaa pitäisi tipahtaa, ainakin luulen tilanneeni blogin jo jokin aika sitten. Olen todellinen wannabe-valeäiti, sillä itselläni ei ole vielä lapsia, mutta olen ollut täysin koukussa blogiisi jo hyvän aikaa. Luen siis yhtä maanisesti kuin sinä kirjoitat. Valeäitiyspakkaus tulee tietenkin tarpeeseen, lapsettomallakin on oikeus salmiakkiin ja suklaaseen!

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.