Se onnistui!

perjantai 1. kesäkuuta 2012 Valeäiti 3 Kommenttia

Sain todistaa viime yönä melkein kaikki tunnit. Näin siis kellosta alkvat ajat 01, 02, 03 jne. Kyseessä siis taas kahvikuppiaamu. Siitä huolimatta ja erään robocop-käden (nk. mutsikäsi, joka helpottaa mun arkea ihan todella paljon. Not.) siivittämänä saatiin kuin ihmeen kaupalla auto pakattua ja kotonakin on melkein siistiä. Ja mulla meikkiä. Täyskymppi sanoisin!

Alla vielä kuvasarja nimeltä "syy ja seuraus":

Sain todistaa viime yönä melkein kaikki tunnit. Näin siis kellosta alkvat ajat 01, 02, 03 jne. Kyseessä siis taas kahvikuppiaamu. Siitä huol...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

3 kommenttia :

  1. Saatko käyttää käsitukea vauvanhoidon ansiosta? Mulla tuli aikoinaan kans rasitusvamma juuri tuohon peukalonjuureen ranteen puolelle pojan kantamisesta. Vanhana olkapäävammaisena osasin kuitenkin käyttää molempia käsiä, eli kun yksi oli ihan remontissa eikä enää totellut käskyjä, pystyi vaihtamaan toiselle kädelle. Kätevää!

    Tän asian vois muuten kans lisätä sille 'asioita, joista ei kerrota etukäteen' -listalle. Meidän viiden mamman porukasta kahdella meni ranne ensimmäisten viikkojen aikana (vauvan jatkuvan kanniskelun takia), joten tuskin se kovin harvinaista on... Mutta jännä juttu, että tämänkin olin jo ehtinyt unohtaa. Psyyke korjaa itseään :D

    VastaaPoista
  2. Mä oon koukussa sun blogiin! :D Odottelen täällä malttamattomana päivitystä teidän viikonlopun reissusta. No, kirjoittele sitten kun ehdit ja minä jatkan tapetointia sillä välin. Luulen, että ehdit päivittää blogia kaaaauan ennen kuin minun urakkani on valmis ;)

    Nimimerkillä: ikuisuusremppaaja

    VastaaPoista
  3. Hahah, raju addiktio sulla! Lääkkeeksi voisi määrätä jotain sellaisia positiivishenkisiä blogeja :)

    Sain juu ton ihanan ammattitaudin, tai ainakin jotain jännetuppitulehduksen tyyppistä. Toi ranne on aina ollut vammainen, nyt vasta menin lääkäriin. Ja nyt vasta huomaan miten kipeä se onkaan, ne hetket kun ei ole toi tuki käytössä on aika tuskaa. Mutta se tuki on ihan perseestä, suht hankalaa tää kahden lapsen hoito kun on koko ajan vauva yhdessä kädessä ja toinen rajoitettu.

    Tuliko tapetointi jo valmiiksi? :)

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.