Naisen ja miehen logiikasta

torstai 24. toukokuuta 2012 Valeäiti 13 Kommenttia

Naisen logiikka on tunnetusti joskus hieman siksakkinen. Joskus vasen on oikealla ja joskus rahaa ilmestyy tyhjästä (jos ostaa 200€:n mekon, palauttaa sen ja ostaa 150€:n mekon tilalle, voittaa 50€!). Samalla logiikalla kerrostalon rapun alaovi ja oman huoneiston ovi osoittavat aina samaan suuntaan. Naisen logiikka ei myöskään anna ilmansuuntia lennossa (ihan turha sanoa että odotat minua rakennuksen eteläpuolella, minä mikään saatanan kompassi ole), mutta tietää kyllä minkä kaupan jälkeen käännytään ravintolaa kohti. Kyllä ei ole myöskään helppo ymmärtää milloin nainen tarkoittaa "ei" ja milloin "kyllä". Ja vielä vinkki; jos nainen sanoo "no mitäs luulisit", vastaa päinvastaista kuin mitä oikeasti luulet.

Kaiken tämän myönnän ja allekirjoitan, ei tämä mun tai meidän logiikka ihan aina pelitä.

Siksi en varmaan myöskään ymmärrä tätä miesten logiikkaa. Ilmeisesti on loogista ostaa yksi todella monen laukun hintainen pyörä ja sitten ostaa toinen viikkoa myöhemmin. Ja ei, tässä ei palautettu yhtäkään pyörää, eli voittoa ei tullut. Ja mainitsinko jo, että pihalla oli jo yksi pyörä? Ja että se joutuu itseasiassa yleensä ajamaan mun pyörää, jossa on Ykkösen istuin?

Sen täytyy olla niin että onkin mahdollista ajaa neljää pyörää yhtäaikaisesti. Jos on vaan tosi tosi taitava. Ja looginen.

Naisen logiikka on tunnetusti joskus hieman siksakkinen. Joskus vasen on oikealla ja joskus rahaa ilmestyy tyhjästä (jos ostaa 200€:n mekon,...

Facebook-kommentit

Muut kommentit

13 kommenttia :

  1. No hei, meidän Matiaksellakin on 3 pyörää! Yksi per ikävuosi. Miehet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...ja ei siis kolme pyörää samassa vehkeessä vaan kolme eri vehjettä? Apua, jos tää menee ikävuosittain, on vielä pari odotettavissa.

      Poista
  2. Joo, kaks pyörää miehellä kellarissa. Tosin, ajattelit itsekkin hankkia toisen, ihan melkein vaan kostoks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muista sitte hankkia "vahingossa" hienompi kuin miehellä. "Ai oliks tää joku hyvä vehje vai? Mä tykkäsin vaan sen väristä."

      Poista
  3. Meillä miehellä neljä pyörää ja ehkä ajaa pyörällä kerran vuodessa(nykyään). Saanut ne sentään siirrtettyä sisätiloista ulos, partsilla enää yks. Mä en jaksa enää edes ottaa puheeks... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neljä?!? SISÄTILOISSA?!?!? Sä olet selkeästi mua suurempi nainen. Hermoiltasi.

      Poista
  4. Mulla on kaks ja mun insinöörillä vaan yks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, löytyy siis näinkin. Onko sun miehellä sua enemmän käsilaukkuja?

      Poista
  5. "Sen täytyy olla niin että onkin mahdollista ajaa neljää pyörää yhtäaikaisesti. Jos on vaan tosi tosi taitava. Ja looginen."

    Ja insinööri.

    Heh.

    VastaaPoista
  6. Pyörät. Totta tosiaan. Meiltä niitä taitaa löytyä tällä hetkellä 4+1 (se yksi on se mun). On kato maastoon ja maantielle, talvikelien työmatpyöräilyyn, lapsen pyörävaunun perässä vetämiseen ja uusista haaveillaan vähintäänkin viikoittain.

    Lapsellekin piti tilata britanniasta asti joku laatukriteerit täyttävä potkupyörä, mutta nepä eivät toimittaneet tällä hetkellä Suomeen. Noh, nyt sit pohditaan, että mikäs olisi korvaava tuote.

    Oon mä silti välillä vähän kade. Mä olen luonteeltani sellainen, että kiinnostun vähän kaikesta mutta en oikein mistään silleen ihan kunnolla ja totaalisesti - niin, että jaksaisin selvittää asiasta kaiken mahdollisuuden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on siis tilaisuutesi: kiinnostu palavasti vaikka huvimajoista ja hanki niitä muutama. Saat nopeasti samanlaisen tilasyöpön aikaiseksi!

      Poista
  7. Kaikille vielä tiedoksi, tähän asiaan löytyi myös ratkaisu. Facebookin puolella sain heti eräältä mieheltä tähän tyhjentävän kommentin:

    "Logiikat sikseen. Fillarit tai muut harrastevälineet menee samaan lokeroon korkkareiden ja laukkujen kanssa. Niitä ei toisen parane laskea."

    Case closed.

    VastaaPoista

Kerro vaan, ihan rohkeasti.